maandag 9 december 2013

Verslag werkweek

Dag 1: Nadat ik heel vroeg wakker was geworden kwam ik aan op het schoolplein. Ik was half wakker en we vetrokken richting England. Voor mij zou het de eerste keer worden dat ik het Verenigd Koninkrijk zou bezoeken. De reis ging best snel en het was ook gezellig in de bus. Uiteindelijk kwamen bij de trein uit. Daar konden we even uit de bus om de benen te strekken en wat te eten. Na deze pauze ging onze reis verder. Per trein werd onze bus onder het kanaal door vervoerd. Na deze reis kwamen we dan eindelijk aan in Engeland. We maakten een tussenstop bij het stadje Canteburry. Na een lange reis kwamen we dan eindelijk bij onze eindbestemming aan. Op een parkeerplaats wachtten we op onze gastgezinnen. Uiteindelijk werden we opgehaald door ene mevrouw Esta. Ze dumpte ons bij een ander gastgezin. Daar aten we. Uiteindelijk werden we opgehaald en kwamen na dertig minuten aan bij onze gastgezin.

Dag 2: De eerste nacht hadden we overleeft. We moesten vroeg op en gingen meteen het ontbijt eten met melk van een week over datum. Daarna stapte we meteen in de auto. We moesten driekwartier rijden voordat we bij de parkeerplaats waren. Als eerst stond op het programma een wandeling te maken door Londen samen met het door jezelf samengestelde groepje. Na onze wandeling deelde de groep zich op en vertrokken ik naar de National Gallary. Later op de dag kwamen we weer in ons gastgezin terecht.

Dag 3: Na weer een gezellige nacht bij ons gastgezin vertrokken we vroeg in de morgen naar het Natural History Museum. In het museum waren enorm veel aardrijkskundige verschijnselen te zien. Na ons bezoek aan het museum vertrokken we naar The Globe. We kregen een rondleiding en deden daarna een workshop toneelspelen. Ook dit was wederom erg interessant. In de avond mochten we voor een groot bedrag uit eten. Ik had me helemaal vol gegeten, want het eten in het gastgezin was matig. Daarna gingen we naar The Phantom of the Opera. Na de show werden we opgehaald door onze gastgezinnen.


Dag 4: De laatste dag in Londen was niet echt bijzonder. In de ochtend gingen we onze tas inpakken en nauwelijks ontbijten, omdat het ontbijt zeer slecht was. Bij de eerste stop ging ik in McDonalds ontbijten. Daarna vertrokken we in de bus richting Dover waar de boot ons het kanaal over zou brengen. Eenmaal aangekomen in Frankrijk stond ons nog een lange busreis te wachten. In de laatste stop gingen we ons avondeten eten. Daarna kwamen we aan in Weesp en gingen zo naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten